Live chat voor de zorg

Middels een live chat knop op de website van je praktijk of zorginstelling kun je zowel Chantal beschikbaar maken  als zelf met patiënten / cliënten communiceren.

Tevreden patiënten èn medewerkers

Voor de websitebezoekers van je praktijk of organisatie is het belangrijk dat ze snel en goed geholpen kunnen worden. Je medewerkers hebben het echter heel druk en de telefoon staat veelal roodgloeiend…

Door met een live chat te werken kunnen je medewerkers gemakkelijk meerdere mensen tegelijk te woord staan of een deel van hun werk delegeren aan een digitale assistent zoals Chantal.

De mogelijkheden van onze live chat voor de zorg

Bemanning

De live chat kan bemand worden door digitale assistenten of ‘echte’ medewerkers, of een combinatie.

Personaliseer de vragen

Stel naar wens de standaard teksten/vragen in, in de stijl van je organisatie.

Je eigen kleuren

Stel de live chat knop en het chat-venster zo in dat ze passen bij de branding van je organisatie.

Automatische pop-up

Als je dat wilt kun je de live chat na X aantal seconden automatisch laten openen. Trekt de aandacht!

Offline berichten

Wil je de live chat ook soms offline zetten? Stel dan enkele offline berichtjes met een formulier in.

Multi-device

De live chat is voor zowel patiënten als medewerkers toegankelijk via PC’s, tablets en smartphones.

Planning

Bepaal zelf op welke dagen en tijden je live chat online is. Misschien wel 24/7 met Chantal?

Meertalig

Kies in welke taal je de live chat knop wilt neerzetten. Huidige opties zijn Nederlands, Engels, Duits en Spaans.

AVG-proof

Geef berichten automatisch een ‘levensduur’ zodat je geen nodeloze data bewaart.

Simpel te plaatsen

Na het instellen van je knop krijg je een regeltje code dat je in je website kunt (laten) plaatsen.

%

van ondervraagden gaf aan dat een live chat knop hen het vertrouwen geeft dat ze hulp kunnen krijgen wanneer nodig.

%

van live chat gebruikers is tevreden over de service, tegenover 61% van de e-mailers en 44% van de bellers.

%

van ondervraagde particulieren geeft aan te verwachten dat benodigde diensten 24/7 beschikbaar zijn.

Interesse in de Zaurus live chat voor de zorg? Contacteer ons!

Technologiepartners: