Live chat voor de zorg
Middels een live chat knop op de website van je organisatie kun je zowel een digitale assistent inzetten om je patiënten / cliënten te helpen als zelf met hen communiceren, via chat en video.

Tevreden patiënten èn medewerkers
Voor de websitebezoekers van je organisatie is het belangrijk dat ze snel en goed geholpen kunnen worden. Je medewerkers hebben het echter heel druk en de telefoon staat veelal roodgloeiend…
Door met een live chat te werken kunnen je medewerkers gemakkelijk meerdere mensen tegelijk te woord staan of een deel van hun werk delegeren aan een digitale assistent zoals Chantal.
Ook is het mogelijk om via de live chat een digitaal inloopspreekuur aan te bieden. Hiervoor hebben we digitale assistente Laura ontwikkeld.
De mogelijkheden van onze live chat voor de zorg
Chat en video
Via het live chat-venster kun je je websitebezoeker helpen middels chatberichten of een videogesprek.
Personaliseer de vragen
Stel naar wens de standaard teksten/vragen in, in de stijl van je organisatie.
Je eigen kleuren
Stel de live chat knop en het chat-venster zo in dat ze passen bij de branding van je organisatie.
Automatische pop-up
Als je dat wilt kun je de live chat na X aantal seconden automatisch laten openen. Trekt de aandacht!
Offline berichten
Wil je de live chat ook soms offline zetten? Stel dan enkele offline berichtjes met een formulier in.
Multi-device
De live chat is voor zowel patiënten als medewerkers toegankelijk via PC’s, tablets en smartphones.
Planning
Bepaal zelf op welke dagen en tijden je live chat online is. Misschien wel 24/7 met een digitale assistent?
Meertalig
Kies in welke taal je de live chat knop wilt neerzetten. Huidige opties zijn Nederlands, Engels, Duits en Spaans.
AVG-proof
Geef berichten automatisch een ‘levensduur’ zodat je geen nodeloze data bewaart.
Simpel te plaatsen
Na het instellen van je knop krijg je een regeltje code dat je in je website kunt (laten) plaatsen.
%
van ondervraagden gaf aan dat een live chat knop hen het vertrouwen geeft dat ze hulp kunnen krijgen wanneer nodig.
%
van live chat gebruikers is tevreden over de service, tegenover 61% van de e-mailers en 44% van de bellers.
%