Live chat voor de zorg

Middels een live chat knop op de website van je organisatie kun je zowel een digitale assistent inzetten om je patiënten / cliënten te helpen als zelf met hen communiceren, via chat en video.

digitaal inloopslive chat voor de zorg met beeldbellenpreekuur live chat met beeldbellen

Tevreden patiënten èn medewerkers

Voor de websitebezoekers van je organisatie is het belangrijk dat ze snel en goed geholpen kunnen worden. Je medewerkers hebben het echter heel druk en de telefoon staat veelal roodgloeiend…

Door met een live chat te werken kunnen je medewerkers gemakkelijk meerdere mensen tegelijk te woord staan of een deel van hun werk delegeren aan een digitale assistent zoals Chantal.

Ook is het mogelijk om via de live chat een digitaal inloopspreekuur aan te bieden. Hiervoor hebben we digitale assistente Laura ontwikkeld.

De mogelijkheden van onze live chat voor de zorg

Chat en video

Via het live chat-venster kun je je websitebezoeker helpen middels chatberichten of een videogesprek.

Personaliseer de vragen

Stel naar wens de standaard teksten/vragen in, in de stijl van je organisatie.

Je eigen kleuren

Stel de live chat knop en het chat-venster zo in dat ze passen bij de branding van je organisatie.

Automatische pop-up

Als je dat wilt kun je de live chat na X aantal seconden automatisch laten openen. Trekt de aandacht!

Offline berichten

Wil je de live chat ook soms offline zetten? Stel dan enkele offline berichtjes met een formulier in.

Multi-device

De live chat is voor zowel patiënten als medewerkers toegankelijk via PC’s, tablets en smartphones.

Planning

Bepaal zelf op welke dagen en tijden je live chat online is. Misschien wel 24/7 met een digitale assistent?

Meertalig

Kies in welke taal je de live chat knop wilt neerzetten. Huidige opties zijn Nederlands, Engels, Duits en Spaans.

AVG-proof

Geef berichten automatisch een ‘levensduur’ zodat je geen nodeloze data bewaart.

Simpel te plaatsen

Na het instellen van je knop krijg je een regeltje code dat je in je website kunt (laten) plaatsen.

%

van ondervraagden gaf aan dat een live chat knop hen het vertrouwen geeft dat ze hulp kunnen krijgen wanneer nodig.

%

van live chat gebruikers is tevreden over de service, tegenover 61% van de e-mailers en 44% van de bellers.

%

van ondervraagde particulieren geeft aan te verwachten dat benodigde diensten 24/7 beschikbaar zijn.

Vragen over onze dienstverlening? 

×
Om je de juiste producten aan te kunnen bieden willen we graag van je weten hoeveel medewerkers er in dienst zijn.