Hoi, ik ben Chantal. Laat mij je helpen de werkdruk in jouw praktijk te verminderen.

De zorgvraag neemt toe en de arbeidskrapte in de zorg ook. De druk op de eerstelijn wordt almaar groter en doktersassistenten ervaren flinke werkdruk (de telefoon staat tijdens piekuren roodgloeiend).

Is dit herkenbaar voor jouw praktijk? 

Ik word graag je nieuwe collega

In een ideaal scenario worden je doktersassistenten zodanig ondersteund dat ze rustiger en efficiënter hun werk kunnen doen. Als digitale doktersassistente is dit precies wat ik doe.

Doordat ik via een live chat venster op de website van je huisartsenpraktijk vast de nodige informatie opvraag (dit kan 24/7!) kunnen de andere doktersassistenten zich focussen op die werkzaamheden waar hun menselijke vaardigheden voor nodig zijn. Zo versterken we elkaar en bieden we de patiënt optimale zorg.

Bekijk onderstaande video om een beeld te krijgen van hoe ik te werk ga en hoe huisartsen onze samenwerking ervaren.

Wat ik voor je kan betekenen

Iedere praktijk waarvoor ik werk kan zelf bepalen welke taken ze mij willen laten uitvoeren. Op dit moment bied ik de volgende opties:

Afspraken maken

Na mijn intake kan de praktijk samen met de patiënt telefonisch of via chat een afspraak inplannen.

Herhaalrecepten

Medicatie aanvragen kan gemakkelijk door me een herhaalnummer of een foto van het etiket door te geven. 

Uitslagen opvragen

Na een medische test of onderzoek kunnen patiënten via mij contact leggen met de praktijk voor de uitslag.

Algemene vragen

Soms willen patiënten geen afspraak maar wat algemene informatie. Ik help ze zelf of zet de vraag door.

Huisbezoeken

Patiënten kunnen via mij een huisbezoek aanvragen. De praktijk bepaalt of het verzoek ingewilligd wordt.

Spreekkamers

Ik kan codes aanmaken waarmee patiënten via mij toegang kunnen krijgen tot een digitale spreekkamer.

Administratie

Inschrijvingen of wijzigingen qua contactgegevens kunnen ook aan mij doorgegeven worden.

Feedback

Feedback (zowel klachten als complimenten) kunnen via de chat doorgegeven worden aan de praktijk. 

Wat zeggen huisartsen en patiënten?

Uiteraard vertel ik met alle liefde over wat ik zou kunnen betekenen voor jouw praktijk, maar uiteindelijk is het altijd beter als anderen dit onderschrijven. Gelukkig zijn er diverse huisartsen en patiënten die ook graag delen wat ze vinden van mijn dienstverlening.

Swipe door onderstaande slider om hun ervaringen te lezen.

“We zijn hartstikke blij met Chantal. De intake die ze doet met de patiënt is heel handig voor mij als huisarts – vrijwel alle informatie die ik van tevoren zou willen hebben staat hierin. Daarnaast is het voor onze assistentes heel fijn dat ze op een rustig moment de patiënt kunnen terugbellen. Zo hebben ze zelf meer controle en ervaren ze meer rust bij het uitvoeren van hun werkzaamheden.”

- Heinz Lövenich, Huisartsenpraktijk Lövenich.

“Ik vind het best fijn, deze manier van afspraken maken. Een terugbelverzoek achterlaten vind ik fijner dan ‘s ochtends zelf te bellen en in de wachtrij terecht te komen. Mooi dus!”

"Ben tevreden over de afhandeling. Chapeau."

"Superfijn dat je niet per se onder kantooruren hoeft te bellen."

- Patiënten Huisartsenpraktijk Lövenich

“Patiënten beoordelen [Chantal] met ⭐️⭐️⭐️⭐️, huisartsen en assistentes hebben een klik met haar. Dus we gaan door!

- Tim Olde Hartman, Huisartspraktijk Oosterhout

“Het scheelt heel veel tijd met wanneer ik moet bellen. Dus ik ga zeker nog eens herhaalrecepten via Chantal bestellen.”

- Patiënt Huisartspraktijk Oosterhout

“Zeer prettige en goede service op deze wijze.”

"Heel prettig. Zeker nu ik niet goed kan praten."

"Ik vind het heel goed dat er wordt doorgevraagd."

"Ik vind [Chantal] een hele fijne optie die jullie aanbieden."

- Patiënten Huisartsenpraktijk Keijzer

“Ga zo door!"

"Werkt prettig zo."

- Patiënten Huisartsenpraktijk Thermion

“Helemaal prima zo. Dit komt de bereikbaarheid van de praktijk ten goede."

- Patiënt Huisartsenpraktijk Jongmans en Mulling

Patiënten geven mijn dienstverlening gemiddeld een score van:

beoordeling digitale doktersassistente

Tevreden praktijken

Het grote voordeel van een digitale doktersassistente zijn is dat ik bij oneindig veel praktijken tegelijk kan werken. 

Op dit moment ben ik actief bij de volgende Nederlandse praktijken: 

Interesse?

Denk je dat mijn dienstverlening een meerwaarde kan hebben voor jouw praktijk en ben je benieuwd naar o.a. de kosten? Vul dan je contactgegevens in!

Je wordt vervolgens doorgeleid naar een pagina met meer informatie om snel te starten. Daarnaast kan Zaurus je af en toe mailen over mijn voortgang, leuke user stories en webinars.

pilot digitale assistent zorg

* verplicht

Wanneer je bovenstaand formulier instuurt zullen we je periodiek mailen over onze diensten. Uiteraard kun je je desgewenst altijd weer uitschrijven. Als je meer wilt weten over hoe wij met data omgaan kun je onze privacyverklaring raadplegen.

Technologiepartners: