Zorg op afstand bieden als apotheek

Veilig chatten en beeldbellen met cliënten

Apotheek chatten met clienten

Een verhoogd serviceniveau: voordelen voor cliënt èn de apotheker

De maatschappij verandert en de zorg verandert mee. In onze 24-uurs economie verwachten ook zorgvragers steeds meer dat zij snel en gemakkelijk terecht kunnen bij zorgverlenende organisaties, het liefst digitaal.

Zorgverzekeraars zoals o.a. het Zilveren Kruis haken hier op in door in hun kwaliteitsbeleid voor apothekers een beloning te koppelen aan een verhoogd serviceniveau middels een opslag op het basistarief voor de terhandstelling. Een van de manieren om dit te bereiken is de mogelijkheid bieden aan cliënten om via een app met de apotheker te chatten voor advies en begeleiding bij het gebruik van geneesmiddelen.

Zaurus biedt diverse opties om dit te bewerkstelligen.

digitaal inloopslive chat voor de zorg met beeldbellenpreekuur live chat met beeldbellen

Een live chat-knop op je website

Plaats een Zaurus live chat-knop op de website van de apotheek zodat cliënten laagdrempelig contact kunnen opnemen om advies in te winnen. Bied hen dit advies middels chatberichten of een videogesprek. Stel de knop zo in dat de chat alleen op specifieke tijden beschikbaar is.

apotheek videobellen digitale spreekkamers

Digitale spreekkamers

Neem zelf het initiatief en nodig je cliënten uit voor een chat- of videogesprek in de digitale spreekkamers van Zaurus. Laat cliënten met chronische klachten een account aanmaken om gemakkelijk contact te houden of nodig hen uit via Outlook of digitale assistent Lucas zodat zij zonder account met je kunnen communiceren.

apotheek chatten digitale assistent

Digitale assistenten

Onze digitale assistenten zijn in te zetten via de live chat en via de digitale spreekkamers. Zij kunnen helpen om geautomatiseerd bepaalde vragen af te handelen, een digitaal inloopspreekuur te coördineren of standaard informatie in te winnen vooraf aan het gesprek. 

Alles wat jouw apotheek nodig heeft voor optimale digitale communicatie

Uiteindelijk wil je een keuze maken voor een communicatie-oplossing die helpt om jouw apotheek future-proof te maken. De oplossingen van Zaurus zijn zeer uitgebreid, maar je kunt het zo ingewikkeld maken als je zelf wilt. Kies zelf welke functionaliteiten op dit moment het beste bij de workflow van jouw organisatie passen.

agsdi-chat

Chatten

Wissel berichten en bestanden uit met cliënten of collega’s.

agsdi-laptop

Videobellen

Laat cliënten gemakkelijk zien hoe een medicijn gebruikt dient te worden.

agsdi-monitor

Beeldscherm delen

Laat je gesprekspartner meekijken met het bestand op je scherm.

agsdi-people

Groepen

Voer gesprekken 1-op-1 of in groepen tot 40 deelnemers.

agsdi-mobile

Multi-device

Zaurus is te gebruiken op een PC, tablet of smartphone.

agsdi-id-card

Account

Cliënten kunnen deelnemen met of zonder account.

agsdi-padlock

Veilig

Zaurus is AVG-proof en ISO 27001, NEN 7510 en ISO 27701 gecertificeerd.

agsdi-chat-gear

API-koppelingen

Integraties met deelsystemen zijn mogelijk middels onze APIs.

Probeer de digitale spreekkamers kosteloos uit

Vind je dit interessant? Vul dan onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op.

×
Om je de juiste producten aan te kunnen bieden willen we graag van je weten hoeveel medewerkers er in dienst zijn.